Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Roberta | użytkownik

imię i nazwiskoMart adresPoznań/Toruń/Częstochowa/ zarejestrowany05.04.2008 @17:12:33 ostatnio na stronie23.03.2011 @11:52:06


























































żółta żaba żarła żur
piórnik porósł mnóstwem piór
rzęsa w rzece rzadka rzecz
słówka w głowie błędy precz
halo hela w hucie huk
żółw ma czwórkę krótkich nóg
żuraw żubra żwawo dźgnął
aż się dziów w ósemkę zgiął







http://www.Problematique.digart.pl

http://www.youtube.com/watch?v=AK8Gr0oBau8





















w pustej szklance pomarańcza to dobytek mój

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu13406961
digarty86 komentarze1605 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aakik    02.09.2008 @07:57:13
KOCHANA,,prosze jakos sie do mnie odzywac,,,i dawac znaki dymne co tam w teawie...ukoszki
~innowaty    31.08.2008 @20:56:57
zapraszam .:D
~fredmadison    30.08.2008 @14:04:07
ale jakas opuszczona, stara?
_______
Bez odchyleń od normy niemożliwy jest postęp.
~kryzys    29.08.2008 @20:48:34
ty szujo sie w gdyni ukrywasz ?!?!?!
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
~aakik    27.08.2008 @19:10:51
ukoszki*:*
~Kaspah    27.08.2008 @12:13:56
wstalo w koncu?:D
~FuGeeLa    26.08.2008 @14:41:37
polignano a mare, włochy, pozdrawiam
_______
you.might.win.some.but.you.just.lost.one
~fredmadison    25.08.2008 @18:36:22
ueee to udanego wypadu, tez bym sie chetnie przeszedl,ale dzis w pracy tkwie...niestety sam wybralem sobie nocna prace ;]
przyjemnosci!
_______
Bez odchyleń od normy niemożliwy jest postęp.
~fredmadison    25.08.2008 @18:32:47
dzieki za komentarze
z serii auto experym. bedzie wiecej, niedawno znowu sie bawilem
a co do ramek...wiem,ze wiele osob je nienawidzi, ale ja uparcie je daje i bede dawal
pozdrawiam i zycze milego dnia
_______
Bez odchyleń od normy niemożliwy jest postęp.
~Kaspah    25.08.2008 @13:28:26
ja jak do chaty wroce to odespie, a potem nie wiem. zalezy coz tym snowmanem. czy trzeba bedzie cos jeszcze zrobic. jak nic to chyba sobie robie dzien wolny i chill, a od jutra animacje zaczynam...
jak byscie wieczorem gdzies szli z kacem to daj znaka.
~Kaspah    25.08.2008 @13:18:35
okladke skonczylem, wyslalem, ale sie nie spodobała. została jeszcze werszyn ta ktora zaczelismy z doris bo ona ja w nocy konczyla. moze ta przejdzie. co robisz dzisiaj?
~aakik    25.08.2008 @12:26:11
Skarbie,,,,,,to Ty,,,Ilka przyjezdza ratowac od smierciiiiiiii moje mieso,,,,co bedziesz robila dzis?
~Kaspah    25.08.2008 @12:15:19
co sie digartujesz tey?
~aakik    25.08.2008 @11:53:25
pozdrawiam
~Mongolski    21.08.2008 @13:12:25
:PP
_______
Gorący dzień taki jak poprzedni, napad na Bank to dla nas chleb powszedni.
~kryzys    19.08.2008 @11:04:32
hehehe
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
~kryzys    18.08.2008 @13:50:38
melduje ze wiadomosci brak
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
~kryzys    18.08.2008 @12:27:48
hahaha juz tak.
dobre lody
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
~kryzys    18.08.2008 @09:25:10
to ja sie pytam hehehe
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
~kryzys    18.08.2008 @09:15:33
ti.
no.
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
~mamidlo    18.08.2008 @03:14:15


tez lubie Muse'a i Cjurow :P
~blackfenix    16.08.2008 @01:29:23
nice...
~kryzys    15.08.2008 @16:25:19
???
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
~NoName00    11.08.2008 @23:41:31
Świetna galeria.
Gratuluję.

i oczywiście Pozdrawiam!:D
_______
Pozdrawiam Wszystkich !!! :D
~subvalerin    02.08.2008 @14:10:41
dzieki wielkie...
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt